Alla inlägg den 8 juli 2015

Av christina Niva - 8 juli 2015 10:42

blir så less...äter sedan länge blodtrycksmedecin...märke tänker jag inte skriva här....men har under senaste halvåret märkt att min hårkvalitet har försämrats. JAg har ALLTID haft fint hår och mycket bra kvalitet på mitt hår..alltid noga med inpackningar och sånt.

men nu senaste 6 månader så har det bara blivit sämre och sämre....

så igår hade jag inget val än att ta saxen.

Då var kvaliteten så dålig så det såg ut som håret skulle gå sönder av sej själv.

så med tårarna rinnande nerför mina kinder så tog jag saxen.

jag kämpar verkligen för att åter få ett långt fint hår som jag har haft och en enda medecin ska förstöra det.

jag hatar verkligen detta....men får väl göra det bästa jag kan av situationen ändå så gott det går....Suck....

håret växer ju ut tur nog men det tar lång tid......


i dag skulle min älskade mormor fyllt år. ...97 om jag räknat rätt.....hhmmmm....

hon var vacker och underbar och fantastiskt snäll och hade ett varmt hjärta.....

hoppas att hon sitter där uppe på ett moln och mår gott och tittar ner på oss.

tänder idag ett ljus för älskade mormor Edit   


önskar er alla en underbar dag....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


welcome to me...ladymoon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards