Direktlänk till inlägg 21 september 2014

suck...när hjärtat inte följer med...

Av christina Niva - 21 september 2014 17:21

som bekant lider jag av kärlkramp sedan ett tag tillbaka. sköter min medecin å allt. Men i fredags blev jag rädd; hade vart å duschat och när jag kommer ut ur duschen så är jag ljuslila/blå om läpparna; observera att jag inte hade duschat kallt!

I går lördag tog jag en promenad ner till ica och enbart njöt i det fina vädret; när jag kommer hem ser jag ut likadan.   

så måste boka tid hos dsk för att kolla mitt blodtryck och prata med henne om detta.

när väl blånaden försvann så stack det i läpparna en bra stund efteråt. lite obehagligt!!

ha en fin fortsättning på söndagen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christina Niva - 8 juli 2015 10:42

blir så less...äter sedan länge blodtrycksmedecin...märke tänker jag inte skriva här....men har under senaste halvåret märkt att min hårkvalitet har försämrats. JAg har ALLTID haft fint hår och mycket bra kvalitet på mitt hår..alltid noga med inpackn...

Av christina Niva - 6 juli 2015 18:09

har vart en underbar helg....var på födelsedags fest hos fina väninnan Linda Karlberg i lördags... vi gav henne en tavla med roliga foton och sen hade goa vännen Maud fixat fina glas med Lindas namn på. snacka om brakkalas...   jisses vi va m...

Av christina Niva - 31 maj 2015 15:52

slutet på maj...i dag är det morsdag.    önskar att jag kunde vara hemma och fira min underbara mamma på denna dag. Hon är varm,go och snäll och man kan prata med henne om det mesta. Men skickade ett kort till henne och har pratat med henne idag.  ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 13:02

Jag måste få dela med mej av en händelse. Detta hände mej runt 2002; jag kollapsade! Jag hade pluggat sedan hösten 1998 och hade enormt höga krav på mej själv; det enda som gällde var bra betyg och varje uppgift skulle göras prickfritt. Jag läste någ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 09:25

ny dag och nya krafter.....eller behöver nog söka krafter i dag. är trött som ... men men det ska väl bättras på under dagen. har vart på en underbar morgonpromenad med mina fyrbenta vänner; dom förgyller min vardag varje dag. Tänk egentligen så ...

Ovido - Quiz & Flashcards