Direktlänk till inlägg 7 december 2014

andra advent redan

Av christina Niva - 7 december 2014 11:07

hoppsan va tiden går; har inte skrivit på mycket länge nu och mycket väl hänt.

advent ja; då ska det vara mycket snö och kallt...hhmmm...det ligger runt plus minus noll....nästan ingen snö....det regnar mest och är gråväder...skitvinter med andra ord hoppas att det blir kallare och mera snö.


har tillbringat mycket tid ute i skogen med mina underbara fyrbenta vänner och umgås nästan var dag med min goa vän linda.

vi tar en kopp te på dagarna...är ute i naturen....och bara är!!!!

i går kväll hade vi glögg och pysselkväll det var verkligen trevligt och jättekul med många goda skratt...


i går vart det en tur till willys birsta och storhandla...ppuuhhh....det behövdes verkligen. man måste ju fylla på förråden ibland.

tänkvärt:

i går skulle min älskade morfar fyllt 100 år....han var nog bland de underbaraste människor som funnits.

han var snäll....rättvis och kunde ha god humor. saknar min älskade morfar så otroligt mycket. han kommer alltid att finnas med mej.

nästa helg vankas lucia och då knackar tredje advent på dörren och nu närmar sej julen med stormsteg.

önskar er alla en underbar andra advent och glöm inte släcka ljusen i eran ljus stake när ni lämnar den ur sikte.

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christina Niva - 8 juli 2015 10:42

blir så less...äter sedan länge blodtrycksmedecin...märke tänker jag inte skriva här....men har under senaste halvåret märkt att min hårkvalitet har försämrats. JAg har ALLTID haft fint hår och mycket bra kvalitet på mitt hår..alltid noga med inpackn...

Av christina Niva - 6 juli 2015 18:09

har vart en underbar helg....var på födelsedags fest hos fina väninnan Linda Karlberg i lördags... vi gav henne en tavla med roliga foton och sen hade goa vännen Maud fixat fina glas med Lindas namn på. snacka om brakkalas...   jisses vi va m...

Av christina Niva - 31 maj 2015 15:52

slutet på maj...i dag är det morsdag.    önskar att jag kunde vara hemma och fira min underbara mamma på denna dag. Hon är varm,go och snäll och man kan prata med henne om det mesta. Men skickade ett kort till henne och har pratat med henne idag.  ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 13:02

Jag måste få dela med mej av en händelse. Detta hände mej runt 2002; jag kollapsade! Jag hade pluggat sedan hösten 1998 och hade enormt höga krav på mej själv; det enda som gällde var bra betyg och varje uppgift skulle göras prickfritt. Jag läste någ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 09:25

ny dag och nya krafter.....eller behöver nog söka krafter i dag. är trött som ... men men det ska väl bättras på under dagen. har vart på en underbar morgonpromenad med mina fyrbenta vänner; dom förgyller min vardag varje dag. Tänk egentligen så ...

Presentation


welcome to me...ladymoon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards