Direktlänk till inlägg 6 september 2014

vem är Lady moon...read and find out....

Av christina Niva - 6 september 2014 13:39

vem är denna person då?

ja....jag kommer från Råneå..och nu undrar ni nog vart det ligger..hehe..ja det ligger ca 5 mil norr om Luleå. Bodde där fram till 1991 när familjen flyttade till Luleå där vi trivdes otroligt bra bland alla fina vänner.

2002 fick jag diagnos Fibromyalgi...jag hade då ingen aning vad det var fårnånting. Men vart efter jag läste så insåg jag att det passade precis in på det min läkare hade sagt.

Sedan dess har jag vart sjukskriven och även haft sjukersättning men utförsäkrades 2011 efter regeringens hetsjakt på sjuka. Det är fruktansvärt jobbigt allt detta att handskas med smärtan man lever med och allt annat som hör till fibron och sen bråka å slåss mot FK för att så tillbaka sin ersättning.  


Nå....som person är jag väl rätt så vänlig tror jag och finns där för mina vänner likväl som dom finns för mej och försöker uppehålla ett glatt humör trots smärtan i kroppen och kronisk trötthet. 

HAr alltid haft ett enormt intresse för djur,natur,läsa och musik. Djur har alltid funnits med sen jag var liten och i dag har jag en underbar liten flicka( Karelsk björnhund) vid namn Zita och en underbar kille (av blandras) vid namn Melker. Dom båda förgyller min vardag så otroligt mycket.

min musiksmak....? ja metal!!!! sen många år tillbaks så är jag metal/hårdrocksfan. Mötley crue,At Vance, Crash Diet, Dimmu borgir,Sabaton å myket annat bra.

Dettta ger väl en rätt bra bild av mej som person...A metal heart is hard to tear apart   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christina Niva - 8 juli 2015 10:42

blir så less...äter sedan länge blodtrycksmedecin...märke tänker jag inte skriva här....men har under senaste halvåret märkt att min hårkvalitet har försämrats. JAg har ALLTID haft fint hår och mycket bra kvalitet på mitt hår..alltid noga med inpackn...

Av christina Niva - 6 juli 2015 18:09

har vart en underbar helg....var på födelsedags fest hos fina väninnan Linda Karlberg i lördags... vi gav henne en tavla med roliga foton och sen hade goa vännen Maud fixat fina glas med Lindas namn på. snacka om brakkalas...   jisses vi va m...

Av christina Niva - 31 maj 2015 15:52

slutet på maj...i dag är det morsdag.    önskar att jag kunde vara hemma och fira min underbara mamma på denna dag. Hon är varm,go och snäll och man kan prata med henne om det mesta. Men skickade ett kort till henne och har pratat med henne idag.  ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 13:02

Jag måste få dela med mej av en händelse. Detta hände mej runt 2002; jag kollapsade! Jag hade pluggat sedan hösten 1998 och hade enormt höga krav på mej själv; det enda som gällde var bra betyg och varje uppgift skulle göras prickfritt. Jag läste någ...

Av christina Niva - 17 mars 2015 09:25

ny dag och nya krafter.....eller behöver nog söka krafter i dag. är trött som ... men men det ska väl bättras på under dagen. har vart på en underbar morgonpromenad med mina fyrbenta vänner; dom förgyller min vardag varje dag. Tänk egentligen så ...

Ovido - Quiz & Flashcards